نمایندگی تعمیر یخچال کلور بهارستان 

تعمیر یخچال کلور بهارستان 100% در منزل شما و با قطعات اصلی می باشد . گروه فنی فوری تعمیر دارای 22 سال سابقه کاری و متخصصین حرفه ای در زمینه یخجال و لباسشویی می باشد .

ما مفتخریم که یک تیم یکپارچه از تکنسین ها و مهندسان متخصص در تعمیر یخچال های همه برندها با تعمیر و نگهداری فوری داریم،

ما تمام قطعات یدکی را داریم که قطعات آسیب دیده بلافاصله تعویض می شوند و قطعه دیگری بلافاصله نصب می شود تا یخچال بتواند به طور موثر به کار خود بازگردد.تعمیر یخچال کلور بهارستان 

شما به عنوان یک خانم خانه دار همیشه به نگهداری از غذاها و غذاهای قابل نگهداری در یخچال یا فریزر اهمیت می دهید.

و با افزایش دمای تابستان، احتمال نقص یا نقص در برخی از وسایل برقی منزل مانند یخچال و فریزر وجود خواهد داشت.

و بهتر است که با درخواست معاینه جامع توسط تکنسین تعمیر و نگهداری یخچال خانگی ما، از بروز مشکل جلوگیری کنید.

ما تکنسین های تعمیر و نگهداری داریم که تجهیزات تبرید را در خانه بررسی می کنند و قطعات آسیب دیده یا در شرف آسیب را شناسایی می کنند.تعمیر یخچال کلور بهارستان ….

تعمیرات 100% در منزل

بدون تعطیلی 

تعمیرات انواع برد یخچال در منزل

 

خدمات ما :

1 – نصب و تعمير انواع سايد باي سايد
2 – نصب و تعمير انواع يخچال فريزر
3 – نصب و تعمير انواع لباسشويي
4 – تعميرات تخصصي و خدمات مجاز مي باشد .
5 – شارژ گاز و تعويض موتور
6 – تعويض فن
7 – تعويض ترموستات و ……
8 – تعمير انواع لباسشويي
9 – تعمير انواع برد و ……..

ترفندهای نگهداری یخچال

راههای از بین بردن برفک های یخچال

ارورهای یخچال کلور

خدمات فوری تعمیر به صورت 24 ساعته شامل کلیه خدمات نگهداری و تعمیر یخچال می باشد.

بنابراین وقتی در مورد تعمیر و نگهداری فریزر و یخچال خانگی صحبت می کنید،

سرویسی بهتر از تکنسین تعمیر یخچال ما پیدا نمی کنید. در جایی که تکنسین های ما را با تجربه در این زمینه می یابید، آنها از تمام قسمت های خارجی و داخلی یخچال آگاهی کامل دارند و از نحوه برخورد با آنها آگاهی کامل دارند.

همچنین تکنسین های ما در زمینه برخورد با انواع دیگر دستگاه های برودتی دارای تجربه کافی هستند.تعمیر یخچال کلور بهارستان 

تعمیرات 100 % در منزل شما

تعمیر یخچال
تعمیر یخچال در منزل

نشانه ها و علائم کم شدن گاز یخچال

1- کارکرد مداوم و یکسره موتور یخچال

کار نکردن اتومات یخچال، یکی از علائم کم شدن گاز یخچال به شمار می رود. ماده مبرد در سیکل کاری یخچال فریزر، نقش برجسته و پر رنگی ایفا می نماید. تخلیه یا کمبود گاز فریون، کارکرد و عملکرد طبیعی و نرمال دستگاه را با اختلال مواجه می کند. در نتیجه این امر هوای گرم در محفظه و محیط داخلی یخچال جریان پیدا می کند.

گرم شدن فضای داخلی موجب کارکرد بیش از حد کندانسور و کمپرسور دستگاه، به منظور تولید هوای سرد و خنک می شود. بر همین اساس، موتور دستگاه برای رساندن دمای محفظه داخلی به حالت مطلوب، به صورت مداوم و بدون وقفه کار می کند.

2- گرم شدن محفظه داخلی یخچال به دلیل کم بودن گاز

جریان یافتن هوای گرم و افزایش دمای محیط داخلی را می توان از دیگر نشانه های خالی شدن یا کم بودن گاز یخچال دانست. بر این اساس، گرم شدن فضای داخلی و به تبع آن، گرم شدن مواد غذایی، حکایت از تخلیه، نشتی یا کمبود گاز مبرد دستگاه دارد. بروز اختلال در عملکرد سرمایشی یخچال موجب نفوذ هوای گرم به محیط داخلی آن می شود.

بنابراین، در صورت گرم یا فاسد شدن مواد غذایی و گرم بودن محفظه داخلی یخچال فریزر، به احتمال بسیار قوی گاز مبرد دستگاه تخلیه یا کاهش پیدا کرده است. با شارژ کردن گاز یخچال، این مشکل به راحتی برطرف می گردد.تعمیر یخچال کلور بهارستان 

3- انتشار بوی بد و نامطبوع ناشی از نشتی گاز یخچال

تولید و استشمام بوی نامطبوع و بسیار زننده، از دیگر نشانه های کم شدن گاز یخچال تلقی می گردد. خارج شدن بوی بد از محفظه داخلی یخچال، غالبا به علت تخلیه گاز فریون بروز پیدا می کند.

گاز خنک کننده یخچال نوعی مبرد بد بو و در عین حال شیمیایی می باشد. نشت یا تخلیه و خروج این گاز، غالبا با انتشار بوی بد و نامطبوع همراه است. برای رفع این مشکل در ابتدا یخچال را خاموش کرده و سپس از خدمات تعمیرکاران حرفه ای و مجرب بهره ببرید.تعمیر یخچال کلور بهارستان 

بوی گاز یخچال چگونه است؟

امروزه یخچال ها در زندگی انسان ها، نقشی اساسی را ایفا می کنند. این وسایل برای آن که مواد درونی خود را سالم نگه دارند، به گاز نیازمند هستند. در سالیان پیش این گاز از نوع آمونیاک بود اما چون خطر اشتعال را به همراه داشت، تولیدکنندگان تصمیم گرفتند از گاز دیگری استفاده کنند. همان گونه که پیشتر عرض کردیم گاز یخچال از نوع “فریون” می باشد و هیچ گونه رنگ و بویی ندارد بنابراین نه با بینایی و نه بویایی قادر خواهیم بود آن را تشخیص دهیم. اما اگر به هر دلیل ممکنی شما در منزل خویش آثار و بوی نامطبوعی در اطراف یخچال به مشامتان رسید، این امر نشان از نشتی گاز آن دارد.

تعمیر یخچال کلور بهارستان 

4- افزایش هزینه های برق

به طور کلی، دمای تنظیم شده برای محفظه داخلی یخچال متناسب با فصل سرد یا گرم سال، متفاوت و متغیر می‌باشد. در فصل سرد به منظور خنک نشدن بیش از حد محفظه داخلی، دما بر روی محدوده پایین تری تنظیم می شود.

در صورت کاهش و کمبود گاز مبرد، کارکرد یخچال به منظور تامین هوای مطلوب و ایده آل، افزایش پیدا می کند. افزایش کارکرد و عملکرد مداوم دستگاه، افزایش هزینه های جانبی و اقتصادی مانند هزینه برق را به دنبال دارد.تعمیر یخچال کلور بهارستان 

بنابراین، یکی از عامل های مهم افزایش هزینه برق و عملکرد بیش از حد دستگاه را باید در تخلیه شدن گاز مبرد جستجو نمود.تعمیر یخچال کلور بهارستان 

5- سرد بودن سطح کندانسور

سرد بودن سطح کندانسور، از دیگر نشانه ها و علائم کم شدن گاز یخچال قلمداد می گردد. دمای کندانسور دستگاه در شرایط طبیعی و نرمال، گرم می باشد. بنابراین، سرد بودن این بخش، خبر از بروز نشتی و تخلیه گاز خنک کننده دستگاه می دهد. با لمس سطح کندانسور می توان از سرد یا گرم بودن دمای آن اطمینان حاصل کرد. تعمیر یخچال کلور بهارستان 

با گذشت زمان، یخچال مانند هر وسیله برقی در معرض مشکلات و خرابی های مختلفی قرار می گیرد. اما در عین حال در هر خانه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنابراین در هنگام بروز نقص باید از یک متخصص یا متخصص در زمینه تعمیر یخچال کمک بگیرید و شرکت مناسبی را که دارای بالاترین مهارت و شایستگی در این زمینه است انتخاب کنید تا از تعمیر یخچال اطمینان حاصل کنید.تعمیر یخچال کلور بهارستان 

کندانسور
تعمیر یخچال

از آنجایی که یخچال یکی از مهم ترین وسایل برقی است که نمی توان از آنها صرف نظر کرد، باید اطمینان حاصل کرد که بدون عیب و ایراد کار می کنند.

زیرا یخچال نگهداری مواد غذایی را برای مدت طولانی که بیش از یک روز و ممکن است به یک ماه برسد،

برای ما فراهم می کند. همانطور که انتظار می رفت با شروع تابستان نیاز ما به نگهداری یخچال بیشتر می شود. دلیل آن این است که ممکن است به دلیل استرس گرمایی یا به دلیل آسیب دیدن یکی از قطعات یا اجزای داخلی در اثر استفاده مداوم از کار بیفتد.

بنابراین، شما باید به بهترین تکنسین تعمیر یخچال با تجربه طولانی در این زمینه اعتماد کنید.تعمیر یخچال کلور بهارستان …………….

 

  1. پاسخ سریع به درخواست تعمیر و نگهداری ما می توانیم انواع یخچال و فریزر در هر سایز را نگهداری و تعمیر کنیم. 
  2. ما خدمات تکنسین تعمیر و نگهداری انواع و مدل های فریزر را بدون در نظر گرفتن قدیمی یا نو بودن ارائه می دهیم.
  3. ما تمامی ابزار، تجهیزات و دستگاه های لازم را برای فرآیند نگهداری یا تعمیر، با توجه به تعویض یا تعویض قطعات یخچال در اختیار داریم.
  4. لوازم یدکی اورجینال انواع و مدل های یخچال فریزر را در اختیار شما قرار می دهیم.

تعمیر یخچال کلور بهارستان 

تعمیر یخچال کلور در بهارستان
تعمیر یخچال کلور در بهارستان در منزل شما

نمایندگی تعمیر یخچال کلور در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال کلور در سپاهان شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال کلور در شاهین شهر اصفهان

نکات مهم در مورد نگهداری یخچال

نکاتی که عمر یخچال فریزر را طولانی و بیشتر میکند. برای کندن یخ و برفک از وسایل نوک تیز استفاده نکنید ،

چون ممکن است سوراخ ایجاد شود و باعث خارج شدن گاز یخچال بشود ، از محافظ برقی مناسب یخچال استفاده کنید،تعمیر یخچال کلور بهارستان

در زمان خرید یخچالی را خریداری کنید که مصرف انرژی پایینی را داشته باشد، یخچال فریزر را دور از اجاق گاز قرار دهید و از دیوار فاصله داشته باشد حداقل پنج سانت،
برای تعمیر یخچال در بهارستان اول باید عیب یخچال  پیدا شود و برای رفع عیب نیاز به بررسی است نمایندگی تعمیر یخچال در بهارستان به شما کمک میکند

که از عیب یخچال خود آگاه شوید کارشناسان متخصص فوری تعمیر با داشتن تجربه و مهارت بالا در تعمیر یخچال با کمترین زمان عیب یخچال شما را پیدا میکند

تیم فوری تعمیر از وسایل و تجهیزات به روز دنیا تعمیرات یخچال در منزل بهارستان شما انجام میدهد.

تعمیر یخچال در بهارستان

هر بخش و قطعه پیچیده دستگاه تان می تواند خراب شود. از قطعات پیشرفته و پیچیده گرفته ،

مانند سنسور و برد الکتریکی تعمیرات یخچال که مهارت بالا در تعمیر داشته باشد می تواند ایراد دستگاه تان را بر طرف کند.

مهم ترین تعمیرات یخچال  عوض کردن سنسور دیفراست،

تنظیم درهای یخچال برای تراز بودن دستگاه ،تعویض فیلتر های آب ،پر کردن گاز یخچال ، تعمیر و یا عوض کردن کمپرسور و رفع مشکل فن .

در مواقع خرابی یخچال  سرویس کار مجبور است قطعه را عوض کند ، به دلیل اینکه بعضی از قطعات ارزش تعمیر را ندارند به همین دلیل تیم  فوری تعمیر قطعه  را برسی کرده و اگر ارزش تعمیر داشته باشد آن را تعمیر کرده و غیر این صورت آن را عوض می کند.

اگر یخچال شما بیش از حد سر می کند این مشکل بیشتر مواقع از ترموستاد می باشد.

سر و صدای یخچال اگر یخچال شما تراز باشد و باز هم سروصدا ایجاد کند، مشکل آن می تواند از لوله های داخلی یخچال ، فن و یا موتور دارای ایراد باشد.

برفک زدن یخچال اگر یخچال تان برفک می زند با تماس گرفتن با تیم فوری تعمیر تعمیرات یخچال در بهارستان را برای شما حل می کند.

این مشکل می تواند از خرابی لاستیک های دور یخچال باشد .اگر مشکل لاستیک نبود یخچال زیاد کار می کند.تعمیر یخچال کلور بهارستان

برفک یخچال
برفک یخچال

سرد نکردن یخچال این مشکل می تواند چند ایراد اساسی داشته باشد کثیف بودن لوله کندانسور، خرابی موتور و فن و اگر گاز یخچال هم تمام شده باشد یخچال سرد نمی شود.

روشن نشدن یخچال احتمالا برق ورودی یخچال مشکل دارد و اگر هم ولتاژ کافی هم داشته باشد با تیم تعمیر یخچال تماس بگیرید.

در بعضی مواقع موتور یخچال بسیار داغ می کند وجود این مشکل در کندانسور، فن و یا کمپرسور می تواند باشد اگر این ایراد را یخچال تان دارد در اولین فرصت با تعمیر یخچال در بهارستان تماس بگیرید.تعمیر یخچال کلور بهارستان

یخچال ها چگونه کار می کنند؟

 یخچال‌ها با استفاده از مواد شیمیایی تبخیری مبرد خنک می‌مانند. در فرآیند تبدیل از مایع به گاز از طریق تبخیر، دمای مبرد کاهش می یابد و جعبه ای که غذای شما در آن نگهداری می شود نیز سرد نگه می دارد.

برای کار موثر، سیستم به کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، لوله مویین، ترموستات و جعبه یخچال مهر و موم شده نیاز دارد تا بتوان دما را کنترل کرد.

اگر هر یک از این قسمت ها کار نکند، کل فرآیند تبرید ممکن است دچار مشکل شود.تعمیر یخچال کلور بهارستان

یخچال یک وسیله ضروری و یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه است. یخچال شما فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی تازه و مواد غذایی منجمد را در اختیار شما قرار می دهد

و مواد لازم برای تهیه وعده های غذایی ویژه برای مناسبت های خاص را در اختیار شما قرار می دهد. یک چیز در مورد لوازم خانگی این است که در مواقعی که بیشتر به آنها نیاز دارید از کار می افتند و تعمیر یخچال یک امر ضروری است.

مشکلات رایج یخچال که ما رفع می کنیم :

 تکنسین های ما به خوبی آموزش دیده و دارای مجوز برای تعمیر انواع مشکلات یخچال هستند. برخی از رایج ترین مشکلات یخچال که ما تعمیر می کنیم عبارتند از:

۱. یخچال به طور مداوم کار می کند.

اگر یخچال شما دائماً چرخه یا کار می کند، ممکن است نیاز به توجه متخصص داشته باشد. رایج ترین مشکل در یخچال دائماً کارکردن کویل های کندانسور کثیف است.

یخچال کارایی کمتری دارد و انرژی بیشتری مصرف می کند که منجر به افزایش قبض آب و برق می شود.

گاهی اوقات ممکن است دمای یخچال را به قدری پایین تنظیم کرده باشید که برای حفظ دمای مورد نیاز باید به کار ادامه دهد.تعمیر یخچال کلور بهارستان

۲. یخچال خنک نمی شود.

یکی دیگر از خرابی های رایج یخچال خنک نشدن در دمای مورد نیاز است. کویل های کندانسور که گرما را به اندازه کافی دفع نمی کنند ممکن است باعث خنک نشدن یخچال شما شوند.تعمیر یخچال کلور بهارستان.

فن های کندانسور و اواپراتور یخچال نیز ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. برای رفع آن با تعمیرکار یخچال تماس بگیرید.

۳. یخچال نشتی دارد.

مسدود شدن خط آب ممکن است باعث نشتی شود. رفع انسداد گرفتگی خط عرضه می تواند یخچال را تعمیر کند.تعمیر یخچال کلور بهارستان.

۴. صدای یخچال خیلی بلند است.

اگر متوجه شدید صدای یخچال شما بیشتر از حد معمول شده است، نشان دهنده مشکلی است که نیاز به تعمیر یخچال دارد.تعمیر یخچال کلور بهارستان

اغلب، پره های فرسوده اواپراتور یا فن کندانسور نیاز به تعویض دارند. قطعات شل یخچال نیز ممکن است پره های فن را مسدود کرده و باعث ایجاد صدا شود.

۵. یخ ساز کار نمی کند.

ممکن است متوجه شوید که یخ ساز شما به اندازه ای که قبلا تولید می کرد، یخ تولید نمی کند. بررسی کنید تا مطمئن شوید که دمای فریزر به درستی تنظیم شده است.

شما باید آن را بین صفر تا پنج درجه تنظیم کنید. اگر درجه حرارت به درستی تنظیم شده است و یخ ساز کار نمی کند، با یک تکنسین لوازم خانگی یخچال تماس بگیرید تا یخچال شما را بررسی کند.تعمیر یخچال کلور بهارستان

۶. انجماد مواد غذایی در یخچال.

وقتی غذا یخ می زند، نشان دهنده دمای بسیار پایین داخل یخچال است. خرابی ترموستات یا برد کنترل آسیب دیده از دلایل اصلی دمای بسیار پایین یخچال هستند. برای جلوگیری از مشکلات جدی فوراً با یک شرکت تعمیر یخچال تماس بگیرید.تعمیر یخچال کلور بهارستان

۷. آب سردکن کار نمی کند.

یخچال‌های مدرن دارای آب‌پاش داخلی هستند. اگر تلگراف شما از کار افتاد، لوله آب یخ زده یا مسدود شده است. می توانید آب لوله آب را امتحان کنید و بررسی کنید که دمای فریزر به درستی تنظیم شده باشد. اگر مشکل را حل نکرد، با یک ارائه دهنده خدمات تعمیر فریزر تماس بگیریدتعمیر یخچال کلور بهارستان

علائم خرابی موتور یخچال

زمانی‌که یخچال روشن نمی‌شود به احتمال زیاد موتور آن سوخته است. در ادامه نشانه‌هایی که ممکن است خرابی موتور یخچال را به‌دنبال داشته باشد بررسی می‌کنیم.تعمیر یخچال کلور بهارستان

اگر هرکدام از موارد زیر را در دستگاه مشاهده کردید یعنی کمپسور آن خراب است:

  • سوختگی ناشی از اتصالات برق
  • متوقف شدن فن کمپرسور یخچال
  • روشن نشدن یخچال
  • سر‌و‌صدای غیر‌عادی کمپرسور
  • خاموش شدن کمپرسور یخچال
  • سوختگی سیم پیچ داخلی کمپرسور
  • یخچال به‌حد کافی سرد نمی‌شود
  • گرم شدن مواد غذایی داخل یخچال
  • شنیدن بوی سوختگی از یخچال فریزر
  • داغ شدن محیط داخل یخچال
  • داغ شدن کمپرسور یخچال فریزر.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!