نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما شاهین شهر

نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما شاهین شهر-1ساعته تمامی تعمیرات خود را در منزل شما و با قطعات اصلی انجام می دهد.

ایرادات رایج در تعمیرات یخچال پاکشوما 

یخ نزدن فریزر یخچال پاکشوما

اگر فریزر خنک نیست و مواد غذایی منجمد نمی شوند، شما ابتدا باید از رسیدن برق به یخچال مطمئن شوید، اگر با باز کردن درب یخچال چراغ داخل آن روشن نمی شود، پس یعنی برق به یخچال نمی رسد و باید مشکل برق رسانی یخچال بر طرف شود.

اما اگر برق دستگاه درست است، باید بررسی کنید که چیدمان داخل فریزر به درستی چیده شده باشند تا مانع جریان هوا نشوند. سپس باید موتور فن اواپراتور بررسی شود. همچنین باید کم بودن گاز یخچال فریزر یا ساید بای ساید نیز بررسی شود و باید بررسی کنید که لاستیک دور درب آسیب ندیده باشد و نهایتا باید برد دستگاه نیز بررسی شود.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما شاهین شهر-1ساعته..

نشت آب در یخچال پاکشوما

مشکل نشت آب یک مشکل جدی می باشد و می تواند خسارت زیادی روی دست شما بگذارد، بنابراین نسبت به آن بی تفاوت نباشید. نشت آب در یخچال پاکشوما ممکن است که به علت انسداد لوله تخلیه دستگاه، سوراخ بودن سینی تخلیه یا پوسیدگی سینی تخلیه، خرابی فن اواپراتور، مشکلات آبسرد کن، باز ماندن درب یخچال یا خرابی لاستیک درو درب، مسدود بودن فیلتر یخچال، پارگی شلنگ و شیر ورودی آب و… اتفاق بیوفتد.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما شاهین شهر-1ساعته

برفک زدن یخچال پاکشوما

برفک زدن فریزر یک مشکل رایج می باشد که در یخچال های نوفراست زیاد دیده می شود. ابتدا باید بررسی کنید که یخچال در جای مناسب خود قرار داشته باشد. همچنین باید از باز و بسته کردن مکرر درب دستگاه خودداری کنید.

ممکن است که این مشکل در اثر کمبود گاز اتفاق افتاده باشد، بنابراین باید میزان گاز را چک کنید و در صورت نیاز شارژ گاز انجام دهید. همچنین در صورت خراب بودن لاستیک دور درب باید لاستیک دور درب توسط تعمیرکار متخصص از نمایندگی تعمیرات یخچال پاکشوما یا تعمیرگاه های مجاز یخچال فریزر و ساید بای ساید مانند پاکشوما پشتیبان تعویض شود.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما شاهین شهر-1ساعته

راههایی برای از بین بردن برفک یخچال
راههایی برای از بین بردن برفک یخچال
اتومات نکردن یخچال پاکشوما

اتومات نکردن یخچال می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. این مشکل ممکن است که در اثر وجود مشکل در فیوز برق، خرابی برد الکتریکی، مشکلات سوئیچ کنترل دمای سرد، خرابی رله اورلود، کم بودن گاز، برفک زدگی اواپراتور، پارگی لاستیک دور درب، ایرادات رله اورلود و… ایجاد شده باشد.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما شاهین شهر-1ساعته

ارور های رایج در تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید پاکشوما

ارور E1 یخچال پاکشوما

ارور E1 در یخچال پاکشوما به معنای خرابی سنسور یخچال می باشد. در این صورت باید مقدار اهم سنسور اندازه گیری شود و سیم مرتبط به سنسور نیز بررسی شود. نهایتا باید برد دستگاه بررسی شود.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما شاهین شهر-1ساعته

سنسور یخچال
سنسور یخچال
ارور E2 یخچال پاکشوما

ارور E2 در یخچال پاکشوما به معنای خرابی سنسور فریزر می باشد. در این صورت باید مقدار اهم سنسور اندازه گیری شود و سیم های متصل به سنسور نیز بررسی شوند و نهایتا اگر این موارد مشکلی نداشتند باید برد الکترونیکی بررسی شود.

ارور E3 یخچال پاکشوما

ارور E3 در یخچال پاکشوما به معنای خرابی سنسور فریزر می باشد. در این صورت باید مقدار اهم سنسور بررسی شود. سیم های متصل به سنسور نیز بررسی شوند.

نهایتا باید مدار برد نیز بررسی شود. بهتر است که موارد ذکر شده توسط سرویسکار مجرب از نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما یا مراکز مجاز تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید مانند پاکشوما بررسی گردد.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما شاهین شهر-1ساعته

ارور E8 یخچال پاکشوما

ارور E8 در یخچال پاکشوما به معنای در این صورت باید مقدار اهم سنسور اندازه گیری شود و سیم مرتبط به سنسور نیز بررسی شود. نهایتا باید برد دستگاه بررسی شود.

برد یخچال
تعمیرات برد یخچال
ارور E0 یخچال پاکشوما

ارور E0 در یخچال پاکشوما به معنای خرابی سنسور یخساز می باشد. در این صورت باید مقدار اهم سنسور اندازه گیری شود و سیم مرتبط به سنسور نیز بررسی شود. نهایتا باید برد دستگاه بررسی شود.

ارور EE یخچال پاکشوما

ارور EE در یخچال پاکشوما به معنای خرابی سنسور یخساز می باشد. در این صورت باید مقدار اهم سنسور اندازه گیری شود و سیم مرتبط به سنسور نیز بررسی شود. نهایتا باید برد دستگاه بررسی شود.

مرکز خدمات تعمیر یخچال پاکشوما 

توجه داشته باشید که در صورت اعتماد به تعمیرگاه های غیر مجاز، علاوه بر ضرر مالی، کیفیت دستگاه نیز با مشکل می شود. بنابراین با انتخاب یک مرکز تخصصی و معتبر تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما، از بهترین و مطمئن ترین خدمات پس از فروش تعمیرات یخچال پاکشوما بهره مند شوید و به حفظ کیفیت دستگاه خود کمک کنید.

خدمات پس از فروش یخچال پاکشوما شامل چه مواردی می باشد ؟

خدمات پس از فروش یخچال فریزر و ساید بای ساید پاکشوما شامل تعمیر دستگاه، شارژ گاز، تعویض ترموستات، تعویض فن، تعویض موتور، تعویض شیر برقی، تعویض سنسور یخچال، کلیه خدمات عیب یابی دستگاه، سرویس سالانه کندانسور یخچال پاکشوما، تعویض لاستیک دور درب، تعمیرات برد الکترونیکی یا تعویض برد الکترونیکی، تعویض فیلتر، تعویض دمپر یخساز، تعویض ترموفیوز و… می باشد.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما شاهین شهر-1ساعته

هزینه تعمیرات در نمایندگی یخچال پاکشوما 

هزینه بستگی به مدل یخچال و لوزام آن بستگی دارد 

نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما شاهین شهر-1ساعته
نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما شاهین شهر-1ساعته

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!