نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان-1ساعته تمامی تعمیرات خود را انجام می دهد .

چه زمانی برای تعمیر یخچال فریزر پاکشوما اقدام کنیم؟

زمانی نیاز به تعمیرات یخچال فریزر دارید که یکی از مشکلات زیر در یخچال شما رویت شود.

پنل برد یخچال سوخته است
بست یا لولای درب خراب شده
بدنه فریزر از داخل سوراخ شده
گاز یخچال خالی شده
فریزر یخ نمی زند
فریزر روشن نمی شود
یخچال صدای غیر طبیعی می دهد
خرابی ترموستات (اتوماتیک یخچال)
یخچال روشن نمی شود
یخچال بیش از اندازه سرد می کند
یخچال خنک نمی کند
نوار دور درب یخچال خراب شده

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در اصفهان و در نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز رسمی فوری تعمیر توسط تعمیرکار حرفه ای و با تجربه و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. عیب یابی و تعمیر یخچال برند پاکشوما حتما باید توسط متخصصین و تعمیرگاه مجاز خدمات و با استفاده از قطعات اصلی و فابریک انجام شود تا دستگاه دچار آسیب احتمالی نشده و از گارانتی خارج نشود.

تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در محل

عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر پاکشوما در محل شما و جلوی چشم شما و در همان روز انجام می شود و در اکثر موارد نیاز به انتقال تا تعمیرگاه نیست.

سرویس یخچال فریزر پاکشوما

سرویس یخچال و فریزر پاکشوما اگر هر سال و به صورت منظم انجام شود و مشکلات احتمالی پس از عیب یابی رفع شود یخچال شما هرگز دچار خرابی با هزینه های زیاد نمی شود و در واقع عمر آن افزایش می یابد.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

در زمان سرویس یخچال و فریزر پاکشوما توسط سرویس کاران فوری تعمیر تمامی لوله ها و اتصالات موتور و شبکه انتقال گاز خنک کننده و میزان گاز داخل لوله ها چک  شده و در صورت نیاز ترمیم می شود، نوار دور درب و لولا ها و … بررسی می شوند تا خاصیت خود را از دست نداده باشند و برودت از لای درب نشت نکند، صدا و میزان لرزش موتور در هنگام کار مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند.

علت برفک زدن یخچال فریزر و راه حل های رفع مشکل

علت برفک زدن یخچال فریزر با توجه به نوع و برند یخچال ممکن است متفاوت باشد، اما نکته مشترک در تمام آنها اهمیت بسیار زیاد برطرف کردن برفک و یخ زدگی در بخش های مختلف دستگاه است. کالا تعمیر در این مطلب مهم ترین مواردی که می توانند به عنوان علت برفک زدن زیاد یخچال فریزر محسوب شوند را معرفی و راه حل هایی را برای بر طرف کردن مشکلات موجود ارائه خواهد داد.

برفک یخچال
برفک یخچال

گام های مهم در بررسی علت برفک زدن یخچال فریزر

برای بررسی علت یخ زدن یخچال فریزر و یا برفک زدن زیاد آن، ابتدا باید به نوع دستگاه دقت کنید. یخچال ها در حالت کلی به سه گروه تقسیم میشوند که شامل یخچال فریزر بدون برفک، یخچال های کمبی یا نیمه نوفارست و یخچال های بدون برفک یا نوفارست می باشند. علت برفک زدن زیاد یخچال در هر یک از این گروه ها ممکن است با دیگری متفاوت باشد. بعد بررسی و شناخت علت اصلی این مشکل، لازم است تا قطعات معیوب دستگاه تعمیر و در صورت نیاز تعویض گردد. البته در این مواقع لازم است تا با افراد متخصص و حرفه ای در تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید مشورت کنید.

مهم ترین علت برفک زدن زیاد یخچال فریزر های قدیمی

طراحی سیستم یخچال های قدیمی به گونه ای است که صفحه خنک کننده یا تریزون در داخل دستگاه نصب میشود. به همین خاطر به مرور رطوبت داخل یخچال به برفک تبدیل شده و این کاملا طبیعی است. علت برفک زدن یخچال فریزر در این شرایط وجود رطوبت زیاد در یخچال و یا باز و بسته کردن های مداوم یخچال می باشد.
برفک زدن در یخچال فریزرهای قدیمی تا زمانی حالت عادی و طبیعی دارند که به طور مداوم و زیاد در بخش های مختلف دستگاه تشکیل نشوند. علت یخ زدن یخچال فریزر و یا برفک زدن های زیاد در این شرایط می تواند به خرابی در لاستیک دور درب یخچال و خرابی ترموستات مرتبط باشد.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

راه حل برفک نزدن یخچال فریزر های قدیمی

  • بهترین کار در این شرایط، بررسی تمام بخش های لاستیک دور درب یخچال و مطمئن شدن از عدم وجود پارگی یا ترکیدگی در آن می باشد. در صورتی که لاستیک دچار پارگی شده باشد، باید تعویض شود.
    لاستیک یخچال
    تعمیرات لاستیک یخچال

    ترموستات یخچال را به طور کامل چک کنید تا دچار خرابی نشده باشد. اگر در این قطعه با خرابی و عیب و نقص مواجه شدید باید تعمیر و یا با قطعه جدید تعویض گردد.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

ترموستات
ترموستات

علت یخ زدن یخچال فریزر کمبی یا نیمه نوفارست

یخچال فریزرهای کمبی یا نیمه نوفارست در واقع بین دو نسل قدیمی یخچال و ساید بای سایدها یا یخچال های جدید تولید شدند. در این یخچال ها، فریزر در بخش پایین دستگاه و یخچال قسمت بالایی آن می باشد. نوع طراحی این نوع یخچال به گونه ایست که خیلی کم برفک تولید میکند و بلافاصله برفک آن ذوب میشود.
علت برفک زدن یخچال فریزر های کمبی در مرحله اول به نصب نادرست دستگاه مربوط می باشد. همچنین خرابی در لاستیک دور درب یخچال و خرابی در ترموستات نیز می توانند در رخ دادن این مشکل موثر باشند.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

راه حل برفک زدن یخچال فریزر های نیمه نوفارست

  • تمام انواع یخچال فریزر را باید در محل مناسب نصب کرد و از ورود رطوبت و دمای زیاد به داخل آن جلوگیری نمود. در صورت مواجه شدن با برفک و یخ در یخچال ابتدا بررسی کنید که آیا محیط منزل و یا آشپزخانه دارای دمای متعادل است یا رطوبت در آن بیشتر از حد معمول می باشد؟ آیا یخچال و گاز در کنار هم قرار گرفته اند؟ سعی کنید محیط با دمای متعادل و بدون رطوبت و دور از اجاق گاز یا سماور را برای نصب یخچال انتخاب کنید. همچنین لازم است یخچال را از دیوار حدود 20 سانتی متر فاصله دهید.
  • لاستیک دور درب یخچال فریزر را به طور کامل چک کنید و در صورت نیاز تعویض نمایید.
  • خرابی ترموستات که یکی از اصلی ترین دلایل برفک زدن یخچال فریزر می باشد را بررسی کنید. تعمیر و تعویض ترموستات کاملا تخصصی بوده و باید به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

علت برفک زدن یخچال فریزر های بدون برفک یا نوفارست

یخچال فریزرهای جدید همان طور که از نامشان مشخص است بدون برفک می باشند و وجود هرگونه یخ زدگی و برفک در این دستگاه می تواند بخاطر وجود نقص و خرابی در یخچال باشد.

طراحی این یخچال ها به گونه ایست که لوله های خنک کننده در پشت یخچال قرار گرفته اند و هوای سرد را با کمک فن به داخل دستگاه هدایت می کنند. در این نوع یخچال در واقع باید به دنبال علت یخ زدن لوله های خنک کننده باشید،

چون به مرور و بخاطر برخی از خرابی ها در دستگاه این لوله ها دچار یخ زدگی میشوند.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

راه حل برطرف کردن یخ زدگی در یخچال فریزر های بدون برفک

نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان
نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

اولین گام برای برطرف شدن این مشکل، بررسی سالم بودن لاستیک دور درب یخچال می باشد. پیشنهاد میشود هر چند وقت یکبار لاستیک دور درب یخچال را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید تا از ورود رطوبت و هوا به داخل دستگاه جلوگیری شود.

تعمیر یا تعویض تایمر دیفراست

تایمر دیفراست یکی از اصلی ترین قطعات در یخچال های جدید می باشد که خرابی در آن می تواند منجر به یخ زدگی یخچال شود. در واقع تایمر دیفراست چرخه سرمایشی و دیفراست را کنترل می کند و در صورت خرابی ممکن است یخچال برای مدت طولانی در حالت سرمایشی قرار گیرد.

در این شرایط لوله های اواپراتور دچار یخ زدگی میشوند. تست و تعمیر و تعویض این قطعه می تواند مشکل یخ زدن زیاد یخچال فریزر را برطرف کند.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

تعمیر ترموفیوز یخچال

ترموفیوز یکی از قطعات بسیار مهم در یخچال های نسل جدید یا بدون برفک می باشد که در کنار هیتر قرار میگیرد. خرابی در این قطعه می تواند یکی از گزینه ها در علت برفک زدن یخچال فریزر باشد. برای تعمیر این قطعه کافیست اتصال کوتاه در آن بررسی شود و عدم وجود اتصال کوتاه به معنای خرابی در آن خواهد بود.

بررسی عملکرد هیتر دیفراست

آب شدن و یا ذوب کردن یخ و برفک های ایجاد شده روی لوله های اواپراتور بر عهده هیتر دیفراست می باشد. اگر این قطعه دچار عیب و نقص شود، یخ های روی لوله ذوب نشده و به مرور به مقدار آنها افزوده خواهد شد و عملکرد دستگاه با اختلال مواجه میشود. به طور کامل این قطعه و نحوه کار آن را بررسی کنید و عیب های موجود را برطرف نمایید.

برطرف کردن مشکلات ترموستات یخچال

فرآیند ذوب شدن یخ های روی لوله های اواپراتور به دو قطعه ترموستات و هیتر دیفراست بستگی دارد. هیتر دیفراست فرمان ذوب شدن یخ ها را از ترموستات دریافت می کند و اگر این قطعه با خرابی مواجه شود نمی تواند به درستی به هیتر دستور دهد.

لازم است تا ترموستات به طور کامل بررسی و تست شود تا مشکلات موجود در آن برطرف شوند. در بسیاری از مواقع این قطعه باید تعویض شود.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

تعمیر برد اصلی الکترونیکی یخچال

علت برفک زدن زیاد یخچال فریزر می تواند وجود نقص و خرابی در برد الکتریکی دستگاه باشد. بررسی این مشکل نیاز به مهارت زیادی داشته و حتما باید با نمایندگی های مجاز و متخصصین در تعمیر ساید بای ساید و یخچال فریزر مشورت کنید.

برد یخچال
برد یخچال

پیشنهاد لذای مطالعه فوری تعمیر

راههای از بین بردن برفک یخچال

همان طور که در این مطلب اشاره شد، علت برفک زدن یخچال در بسیاری از مواقع بخاطر خرابی و نقص در قطعات دستگاه می باشد. در نتیجه برای برطرف شدن این مشکل باید از افراد حرفه ای و متخصص مشورت گرفته و کار تعمیر دستگاه را به آنها بسپارید.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

فوری تعمیر، یکی از نمایندگی های مجاز برای تعمیر انواع یخچال، تعمیر ساید بای ساید، تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر ماشین ظرفشویی در تمام مناطق اصفهان می باشد که تمام افراد این تیم به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی هستند.

برای ثبت درخواست و یا دریافت مشاوره از این تیم می توانید از منوی تماس با ما و یا شماره های ثبت شده در پایین این صفحه استفاده نمایید.نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما بهارستان

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!