نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شاهین شهر


نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شاهین شهر-1ساعته کليه تعميرات خود را در منزل شما و با قطعات اصلي انجام مي دهد .

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ اصفهان
تعمیر ساید بای ساید سامسونگ اصفهان

اگر يخچال سامسونگ شما به مشکل بر خورد کرد شما ابتدا مطالب زيرا مطالعه کنيد شايد عيب کوچکي داشته باشد و خودتان بتوانيد آن را حل کنيد و اگر متوجه مشکل يخچال خود نشديد با کليک روي ايکن تماس با متخصصين ما تماس بگيريد و عيب يخچال سامسونگ خود را مطرح کنيد آن ها شما را راهنمايي مي کنند.

باز شايد مشکل يخچال شما با مشاوره تلفني حل شد و اگر باز يخچال شما حل نشد متخصصين ما خود را يک ساعته به محل دستگاه مي رسانند و مشکل يخچال شما را در محل و بدون جا به جايي دستگاه مشکل را حل مي کنند .

تعمیرات 100% در منزل شما

بدون تعطیلی 

سامسونگ
سامسونگ


فوری تعمیر به صورت 24 ساعته در خدمت شماست تا کلیه خدمات تعمیر و نگهداری یخچال را انجام دهد بنابراین اگر صحبت از تعمیر و نگهداری یخچال فریزر خانگی است، طبیعی است که نام فوری تعمیر یخچال بیاید. چون در این زمینه باتجربه است، همانطور که از تمام اجزای داخلی یخچال آگاهی کامل دارد، از نحوه برخورد با آنها آگاهی کامل دارد و در کار با انواع دستگاه های برودتی متخصص هستند.نمایندگی……

 

نمایندگی تعمیر یخچال
نمایندگی تعمیر یخچال

خدماتی که فوری تعمیر انجام می دهد :

1 – نصب و تعمیر انواع ساید بای ساید

2 – نصب و تعمیر انواع یخچال فریزر

3 – نصب و تعمیر انواع لباسشویی

4 – تعمیرات تخصصی و خدمات مجاز می باشد .

5 – شارژ گاز و تعویض موتور

6 – تعویض فن

7 – تعویض ترموستات و ….

8 – تعمیر انواع لباسشویی

9 – تعمیر انواع برد

……….

تعمیر یخچال

تعمیر یخچال برای خانم های خانه دار اهمیت زیادی دارد، نمایندگی بدون یخچال ممکن است غذاها به خصوص در تابستان فاسد شوند. با توجه به دمای بالا، ما به ارزش انواع یخچال در هر خانه و رستورانی پی می بریم.

از این رو، ما همیشه برای راحتی مشتریان در 24 ساعت شبانه روز و در طول هفته تلاش می کنیم تا بدون خستگی و تأخیر تمام نیازهای مشتری را در هر زمان و مکان برآورده کنیم.نمایندگی

از آنجایی که ما همیشه در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را در بالاترین سطح ارائه دهیم، بنابراین ما در این زمینه بهترین شده ایم ما کارگاه های فنی سیار داریم که در هر نمایندگیساعت از شبانه روز به قسمت های مختلف می رسند و همچنین می توانیم به همه مشتریان خدمات تعمیر و نگهداری دوره ای ارائه دهیم که به ما کمک می کند قبل از وقوع ایرادات را کشف کنیم تا یخچال به طور ناگهانی کار نکند. برای بهره مندی از بهترین خدمات به صورت دوره ای با ما قرارداد ببندید. تعمیر و نگهداری در طول ماه در دسترس است و خدمات تشخیص قطعات یدکی نیز با قیمت های اسمی در دسترس است.

تعمیرات انواع یخچال و لباسشویی 100% در منزل شما و با قطعات اصلی وبدون تعطیلی تعمیر انواع مارک ها

تکنسین تعمیر یخچال

یک شرکت تعمیرکار یخچال با ارائه بهترین خدمات تعمیر و نگهداری انواع یخچال اعم از کوچک، متوسط ​​یا بزرگ و همچنین یخچال های دو در یا تک در، یخچال فریزر عمیق و بسیاری از انواع یخچال های دیگر متمایز است.یک تخصصی همچنین تیمی از تکنسین ها در اختیار شما قرار می گیرد تا در هر کجا که هستید برای انجام تعمیر و نگهداری با بالاترین کیفیت ممکن به شما مراجعه کنند. یکی از مهمترین مواردی که شرکت ما را از سایر شرکت ها متمایز می کند کیفیت تعمیر و نگهداری، قیمت متمایز و پاسخگویی به همه مشتریان است. نمایندگی

یخچال و فریزر یکی از مهم ترین وسایل برقی به حساب می آیند که در هیچ خانه ای نمی توان از آن استفاده کرد، زیرا ویژگی این نوع دستگاه قابلیت نگهداری مواد غذایی برای مدت طولانی بیش از یک روز یا بیشتر است، اما در تابستان نیاز است. برای نگهداری یخچال افزایش می یابد و این به دلیل خرابی آن در اثر فشار حرارت و یا بروز نوعی خرابی یخچال است که باعث می شود به بهترین تکنسین تعمیر یخچال با تجربه زیاد اعتماد کنیم.

 

 
تعمیر یخچال
نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

(تعمیرات انواع یخچال و لباسشویی در منزل)

شما می توانید از طریق تماس با شماره تعمیر یخچال با یک شرکت تعمیرات یخچال در ارتباط باشید، زیرا خدمات مشتریان به تمام سوالات مربوط به خدمات تعمیر و نگهداری یخچال در طول روز در ساعات کاری پاسخ می دهند، که مشتریان می توانند هزینه خدمات تعمیر و نگهداری را استعلام کنند و وقت خود را رزرو کنند. برای دریافت سرویس، همانطور که شرکت ارائه می دهد بهترین خدمات برای تعمیر و نگهداری دوره ای یخچال در صورت درخواست مشتری و امکان انجام تعمیر و نگهداری بیش از یک دستگاه به طور همزمان فراهم می شود.نمایندگی

تعمیر یخچال شاهین شهر

کلیه خدمات تعمیر یخچال فوری تعمیر توسط این شرکت ارائه می شود که در موارد زیر ارائه شده است:

_ ارائه خدمات جامع تعمیر و نگهداری یخچال در سایزها، برندها و انواع مختلف.

_ ارائه تکنسین های مجرب تعمیر و نگهداری برای ارائه بالاترین کیفیت تعمیر و نگهداری یخچال. پاسخ سریع به تمام سوالات مشتریان در طول هفته.

_ ارائه انواع لوازم یدکی یخچال در سایزهای مختلف.

_ تعویض موتور یخچال

_ شارژ گاز یخچال

_ تعویض فن

_ تعویض ترمستات

_تعمیر برد انواع یخچال

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شاهین شهر

 

تعمیر و نگهداری یخچال

برخی از مشتریان می پرسند که چرا تعمیر و نگهداری منظم یخچال و فریزر مهمترین چیز است و ما می توانیم از طریق موارد زیر به این سوال پاسخ دهیم:

  1. جلوگیری از خرابی یخچال در نتیجه استفاده مداوم برای چندین سال.

  2. قطعات یدکی آسیب دیده یا فرسوده داخل یخچال را تعویض کنید.

  3. از آسیب دیدن برخی از قطعات در معرض تعمیر یا نگهداری خودداری کنید.

از طول عمر بیشتر برای تمام قسمت های یخچال اطمینان حاصل کنید.نمایندگی

ما بهترین شرکت تعمیر یخچال هستیم

یخچال یکی از لوازم برقی خانگی است که به مرور زمان در معرض مشکلات مختلفی قرار می گیرد و در عین حال در داخل خانه از اهمیت بالایی برخوردار است.تعمیر یخچال کیفیت برتری دارد و شرکت ما نمایندگی این خدمات را با قدرت و کارایی کامل ارائه می دهد. در مقایسه با سایر شرکت ها

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شاهین شهر

 

تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی

تعمیر انواع یخچال و ماشین لباسشویی به چند نکته مهم بستگی دارد که عبارتند از:

  1. تکنسین تعمیر و نگهداری فراوان در تعمیر انواع یخچال و فریزر در انواع و اندازه های مختلف.
  2. ارائه تکنسین تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی در انواع و مدل های معمولی یا اتوماتیک.

  3. پاسخ سریع به درخواست تعمیر و نگهداری

  4. ارائه کلیه لوازم یدکی اورجینال برای انواع برندهای یخچال و ماشین لباسشویی.

  5. تعمیر سریع و فوری نمایندگی

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شاهین شهر.

مشکلات یخچال سامسونگ

مشکلرفع مشکل
لامپ داخل یخچال یا فریزر روشن نمی شود.
وقتی درب یخچال باز استREED  Switch یا سنسور در حالت باز قرار دارد و زمانی که درب بسته است در حالت SHORT قرار داشته باشد.
در مرحله بعد چک کنید که آیا ولتاژ خروجی لامپ LED موقعی که درب باز است 12 ولت DC است یاخیر؟ اگر این مقدار بود لامپ باید تعویض شود در غیر این صورت سیم کشی و کانکتورها (سوکت) را چک کنید.نمایندگی
نوع یخ های خرد شده در یخساز مشکل دارد.
اگر پدال دیسپنسر یخ را فشار دادید ولی هیچ یخی از آن خارج نشد اول مطمئن شوید که اصلا یخی در مخزن وجود دارد یا خیر!
اگر یخی داخل یخساز نبود تنظیمات یخ بر روی صفحه نمایش گر را مشاهده کنید که آیا دکمه Ice Off روشن است یا خیر.
اگر خاموش بود یعنی مشکلی در این قسمت نیز وجود ندارد و سراغ لوله آب بروید که احتمالا خم یا مسدود نشده باشد.
ولی اگر مخزن دارای یخ است ولی خارج نمی شود حالا می توانید اقدامات بعدی را انجام دهید.
دکمه مربوط به یخ را چک کنید که تنظیمات آن درست باشد.
سیم کشی مربوط به قسمت یخساز را چک کنید.
شیر برقی و شیر اصلی آب را مورد بررسی قرار دهید.
خود یخساز ممکن است ایراد داشته باشد.نمایندگی
هنگام باز ماندن درب صدای بوق یا آلارم (Alarm) شنیده نمی شود.
اگر درب یخچال بیش از 1 دقیقه باز بماند ولی صدای آلارم شنیده نشود  احتمالا قسمت Buzzer یا زنگ دستگاه خراب شده است. صفحه نمایشگر یا پنل را چک کنید که آیا تنظیمات مربوط به Alarm فعال است یا نه.
Alarm یا هشدار یخچال ساید بای ساید برای جلوگیری از زیاد باز ماندن درب و خروج هوای سرد داخل یخچال به بیرون است.
نمایندگی
نمایشگر (Display)یا پنل روشن نمی شود و یا ناقص روشن می شود.
روشن نشدن یا ناقص روشن شدن صفحه نمایشگر ممکن است به این دلیل باشد که سوکت بالای درب فریزر یا نمایشگر به درستی وصل نشده اند. اگر  کانکتورها مشکلی نداشتند برد الکترونیکی صفحه نمایشگر را تعویض کنید.نمایندگی

(اگر بعد از تعویض نمایشگر همچنان مشکل باقی است و پنل روشن نمی شود در مرحله اول سیم کشی مربوط به درب یخچال را چک کنید که قطعی یا اتصالی نداشته باشد سپس سیم کشی مربوط به کابین یخچال و در مرحله اخر اگر مشکل حل نشد برد الکترونیکی اصلی باید تعویض شود.)

دکمه های روی برد نمایشگر کار نمی کنند.
عمل نکردن دکمه های روی صفحه نمایشگر در مرحله اول می تواند به علت فعال کردن قفل کودک (Child Lock) باشد پس ابتدا از غیر فعال بودن آن مطمئن شوید.

اگر Child Lock غیر فعال بود باید به سراغ کانکتورها برویم. کانکتور یا سوکت صفحه نمایشگر و صفحه اصلی را یک بار جدا کرده و مجددا وصل کنید اگر بعد از وصل، دکمه ها هنوز هم غیر فعال هستند باید برد الکترونیکی صفحه نمایشگر یا دیسپلی تعمیر یا تعویض شود.

چنانچه دکمه ها همچنان مقاومت نشان داده و غیر فعال هستند باید سیم کشی مربوط به درب کابین و برد اصلی بررسی شود اگر قطعی یا اتصالی در کار نبود باید صفحه اصلی بررسی و در صورت لزوم تعویض شود.

نمایندگی
آب به یخ ساز نمی رسد.
نرسیدن آب به یخ ساز را می توان با یک تست ساده فهمید. پدال دیسپنسر را فشار دهید اگر صدایی از عملکرد شیر برقی به گوشتان رسید یعنی شیر سالم است در غیر این صورت کانکتورهای شلنگ آب را بررسی کنید.

اگر مشکل حل نشد در نهایت رله باید بررسی شود اگر رله سالم بود یعنی صفحه نمایشگر سالم است و باید سیم کشی بین برد الکترونیکی اصلی تا شیر برقی مورد بررسی واقع شود و در آخرین مرحله سوکت سیم کشی چک گردد.
آب به آب سردکن (دیسپنسر) نمی رسد.
نرسیدن آب به دیسپنسر نیز مانند مشکل نرسیدن آب به یخ ساز از طریق دقت کردن به صدای عملکرد شیر برقی می تواند تشخیص داده شود.
اگر عمر فیلتر آب بیش از 6 ماه است لازم است فیلتر آب را تعویض کنید. چون آب ابتدا وارد فیلتر می شود و سپس وارد آب سردکن می شود.
اگر صدایی به گوش رسید یعنی شیر برقی سالم است و باید کانکتور شلنگ آب بررسی شود ولی اگر شیر سالم نیست باید تعویض شود.
زمانی که صدایی مثل دینگ دانگ از دستگاه شنیده می شود.
اگر صدایی مانند دینگ دانگ از یخچال شنیدید ابتدا مطمئن شوید که درب یخچال به درستی بسته شده است یا خیر.
سپس چک کنید که سوییچ درب سالم است؟ برای تشخیص این موضوع درب را جدا کنید و بررسی نمایید که در حالت On یا روشن باید صفر ولت را نشان دهد و هنگامی که Off است باید مقدار بی نهایت را نشان دهد.نمایندگی
صدای زیاد و آزار دهنده یخچال ساید بای ساید سامسونگ
می تواند علت های زیادی داشته باشد از جمله خرابی فن های یخچال یا خرابی موتور یا کمپرسور یخچال.
برای رفع مشکل صدای زیاد یخچال سامسونگ لازم است که حتما تکنیسین نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ یخچال را بررسی نماید.
یکسره کار کردن یخچال ساید بای ساید سامسونگ
علت های اصلی یکسره کار کردن یخچال سامسونگ موارد زیر می باشد:
مشکل در گاز یخچال
مشکل در موتور یا کمپرسور یخچال
خرابی سنسورهای دما
خرابی برد الکترونیکی اصلی
برای تشخیص علت اصلی یکسره کار کردن یخچال باید حتما تکنیسین تعمیرات یخچال سامسونگ دستگاه را بررسی نماید.نمایندگی
روشن نشدن یخچال
علت های روشن نشدن یخچال ساید بای ساید سامسونگ موارد زیر می باشند:
خرابی موتور یا کمپرسور یخچال
خرابی برد الکترونیکی اصلی [ تعمیر برد یخچال ]
مشکل در سیم برق اصلی
خرابی سنسور
خرابی برد الکترونیکی اصلی یخچال
برد الکترونیکی یکی از مهم ترین و حساس ترین و همچنین از قطعات مهم در یخچال می باشد.
برد الکترونیکی مغز یخچال می باشد و تمام کارها و فرآیندهای یخچال توسط برد الکترونیکی کنترل و اجرا می گردد.
برد الکترونیکی زمانی که دچار مشکل شود و معیوب گردد بی شک بر روی یک قسمت از یخچال یا حتی کل یخچال تاثیر می گذارد.
شرکت فوری تعمیر با ارائه خدمات نمایندگی تعمیر برد یخچال سامسونگ در سراسر اصفهان همواره در کنار مشتریان عزیز می باشد که تمام مشکلات برد الکترونیکی یخچال را برطرف نماید.
نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شاهین شهر

علائم خالی شدن گاز یخچال چیست ؟

باید بدانید که گاز یخچال تمام نمی‌شود بلکه به دلایل مختلف کم می‌شود.

سیکل گردش گاز مبرد در یخچال یک سیکل بسته و پلمپ می‌باشد که در صورت وجود نشتی میتواند در مدت زمان چندین ماه تا چند هفته خالی شود.
خالی یا کم شدن گاز این وسیله برقی علائمی دارد که در صورت مشاهده باید جهت انجام شارژ گاز اقدام نمایید. البته باید بدانید وجود این علائم میتواند نشانه مشکل دیگری باشد که برای تشخیص آن باید از متخصص کمک بگیرید.نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شاهین شهر

شارژ گاز در منزل
شارژ گاز در منزل

۱-کم شدن سرمای یخچال فریزر

اگر کمپرسور یخچال فریزر شما تمام مدت کار می‌کند ولی یخچال فریزر گرم شده احتمال دارد به دلیل نشت گاز و خالی شدن آن باشد. البته گرم شدن یخچال میتواند دلایل دیگری نیز داشته باشد. که تشخیص این امر با مراجعه و بررسی تکنسین متخصص امکان پذیر است.

 ۲-سرد شدن کندانسور

همانطور که گفته شد گاز مبرد در قسمت کندانسور گرمای خود را از دست می‌دهد پس کویل‌های کندانسور باید گرم باشند.

اگر به کویل‌های کندانسور پشت یخچال دسترسی دارید می‌توانید با دست آن را بررسی کنید اگر متوجه شدید کندانسور سرد است احتمالا گاز خالی شده است..نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شاهین شهر

کندانسور
تعمیر یخچال

۳-استشمام بوی نامعمول و نامطبوع

هرچند گاز این دستگاه بی بوست ولی برای اینکه متوجه نشت آن شویم, بوی خاصی به آن اضافه می‌کنند. اگر متوجه بویی نامطبوع از یخچال شدید یعنی گاز یخچال نشت پیدا کرده و باید برای برطرف کردن مشکل اقدام کنید.

 
 

۴-کارکردن دائم کمپرسور

اگر کمپرسور دائم کار می‌کند به این معنی‌ست که نمیتواند دمای یخچال را به دمای مورد نظر برساند. کارکرد دائم موتور یخچال نشانه وجود مشکل در یخچال فریزر است که یکی از این مشکلات خالی شدن یا کم شدن گاز است.

موتور یخچال
موتور یخچال

چرا گاز یخچال کم می‌شود؟

فرسودگی لوله‌های یخچال

سیکل تبرید یخچال فریزرها شبکه‌ای گسترده از لوله‌هاست. در اثر استفاده طولانی مدت از یخچال فریزر, این لوله‌ها فرسوده شده و ممکن است بر اثر زنگ زدگی دچار ترک یا یا سوراخ شوند.

سوراخ شدن سطح داخلی یخچال

ممکن است برای از بین بردن برفک‌ها از چاقو استفاده کرده و ناآگاهانه باعث سوراخ شدن لوله‌های یخچال شده باشید. ممکن است این سوراخ به قدری کوچو بوده که متوجه آن نشده باشید ولی در طول زمان سبب خالی شدن گاز در یخچال شده باشد.

بنابراین به هیچ عنوان از چاقو برای از بین بردن برفک یخچال استفاده نکنید.

نشتی ناشی از ضربه

ممکن است در اثر جابجایی و ضربه به پشت یخچال فریزر لوله‌های آن آسیب ببیند. در قسمت پایینی یخچال قطعه‌ای به نام درایر وجود دارد که جنس لوله‌های آن مسی بوده و نسبت به ضربه حساس است. پس در هنگام جابجایی مراقب ضربه‌های احتمالی به پشت یخچال باشید..نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شاهین شهر

دلیل گرمای داخل یخچال چیست ؟

گرم شدن دمای یخچال علت های متفاوتی دارد و البته هر علتی با توجه به مدل یخچال و برند آن متفاوت است .

1– نگهداری یخچال در محل مناسب در آشپزخانه باید سعی کنید که یخچال نزدیک دیوار و گاز قرار ندهید.

2 – قفسه های یخچال را تا حد امکان پر نکنید چون باید در قسمت های مختلف یخچال هوا در گردش باشد تا داخل یخچال خنک شود .

3 – نشت گاز: در یخچال معمولا با دیدن برفک در بخشی از یخچال مشخص می شود ابتدا یخچال را از برق جدا کنید تا برفک ها کاملا آب شود و دوباره یخچال را به برق بزنید و سرمای آن را چک کنید اگر بعد از چند ساعت یخچال هنوز گرم است به سرویس کار های ما تماس بگیرید چون ممکن است آسیب به کمپرسور شما برسد

4 – خرابی موتور فن یخچال : کار موتور فن یخچال این است که گردش هوای خنک را در یخچال به جریان می اندازد بنابراین وقتی این قطعه خراب می شود باعث گرمای یخچال می شود .

5 – تمیز نبودن کندانسور یخچال : نام دیگر کندانسور همان رادیاتور است که کار آن سرمای یخچال و انتقال گرمای گاز یخچال را به عهده دارد. پس برای تمیز کردن کندانسور ابتدا یخچال را از برق خارج کنید سپس پنل پشت یخچال را جدا کنید که در مقابل یک شبکه توری مانند است که به رنگ مشکی است با استفاده از جارو برقی و یک پارچه نخی آن را با احتیاط تمیز کنید.

ارور یخچال سامسونگ

به منظور دسترسی آسان کاربران، ارورهای یخچال فریزر سامسونگ به همراه علت احتمالی هر کدخطا در جدول زیر گردآوری شده است. در صورتی که دانش فنی کافی در این زمینه ندارید، حتما از یک تعمیرکار یخچال برای رفع مشکل کمک بگیرید.نمایندگی یخچال سامسونگ

کد خطای یخچال سامسونگ علت احتمالی
 1E یا SE  وصل نبودن جریان برق یخچال سامسونگ
4E معیوب شدن سنسور دیفراست فریزر سامسونگ
 5 و 5E قطع شدن جریان برق یا وجود مشکل در سنسور فریزر
6E خراب شدن سنسور دمای محیط
8E معیوب شدن سنسور یخساز
 23E وجود مشکل در فن کندانسور
 25E معیوب شدن سنسور دیفراست
33E  عملکرد نادرست لوله پرکن آب
39E ایراد در سنسور یخساز
40E خراب شدن فن فریزر سامسونگ
84E یا 84C قفل شدگی روتور
85E قطع بودن جریان برق و بی ثباتی جریان در مبدل PDA

نتیجه گیری :

قبل از هر کاری موقع خراب شدن یخچال سامسونگ خود عیوب یخچال خود را با دقت برسی کنید .و مطالب بالا را بررسی کنید ببینید آیا می توانید مشکل را برطرف کنیر اما بهتر است از همان ابتدا به یک متخصص حرفه ای تماس بگیرید و مشکل یخچال خود را بگویید و متخصص شما را راهنمایی خواهد کرد.نمایندگی یخچال سامسونگ

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!