نمایندگی تعمیر یخچال الجی در بهارستان 

    تعمیر یخچال الجی در بهارستان اصفهان شما برای تعمیر یخچال خود کافی است با فوری تعمیر تماس بگیرید و مشکل یخچال خود را توضیح دهید سپس سرویسکار ما خود را یک ساعته به دستگاه شما می رساند و مشکل دستگاه شما را حل می کند…

    تعمیر یخچال الجی
    تعمیر یخچال الجی

    خدماتی که فوری تعمیر انجام می دهد :

    1 – نصب و تعمیر انواع ساید بای ساید
    2 – نصب و تعمیر انواع یخچال فریزر
    3 – نصب و تعمیر انواع لباسشویی
    4 – تعمیرات تخصصی و خدمات مجاز می باشد .
    5 – شارژ گاز و تعویض موتور
    6 – تعویض فن
    7 – تعویض ترموستات و………

    تعمیر یخچال الجی

    تعم.یر یخچال الجی 

    تعمیر یخچال یکی از مهم ترین موانعی است که ممکن است یک خانم خانه دار با آن مواجه شود، یخچال نقشی حیاتی در زندگی هر فرد ایفا می کند، بنابراین نمی توان آن را در بین وسایل برقی داخل خانه نادیده گرفت و بر مراقبت از آن و کار تاکید می کند. تعمیر و نگهداری آن را به طور منظم انجام دهید و در صورت بروز ایرادات مختلف از جمله آسیب به موتور یا خنک کننده ضعیف به دلیل کمبود گاز مبرد، آن را تعمیر کنید.و با فوری تعمیر تماس تعمیر یخچال الجی بگیرید.

     

    بهترین تعمیر یخچال الجی در بهارستان

    قبل از اینکه در مورد خدمات یک تکنسین یخچال  و مهمترین چیزی که ارائه می دهد صحبت کنیم، لازم است یخچال یا سیستم خنک کننده را تعریف کنیم، زیرا جذب گرما از یک مکان خاص است و به شکل خارج می شود. هوا یا آب و با جذب گرما، دما در این فضا کاهش می یابد و به دلیل پیشرفت زیادی که ما در آن زندگی می کنیم،

    سیستم های خنک کننده یخچال ها توسعه یافته است و مزیت شناخته تعمیر یخچال الجی شده استفاده از یخچال ها حفظ انواع غذاها و اقلام خوراکی و به دلیل استفاده دائمی از یخچال های خانگی طبیعی است که هر گونه ایرادی در آنها ایجاد شود و در اینجا بهتر است با یک تکنسین تعمیر یخچال در بهارستان تماس بگیرید  زیرا تجربه کافی برای مقابله دارد. مشکلات یخچال .تعمیر یخچال الجی.

    تعمیر یخچال
    تعمیر یخچال در منزل

    تعمیر یخچال

    با تکنسین تعمیر یخچال بهارستان تعمیر یخچال با روش های مدرن انجام می شود و در مورد اجزای یخچال مدرن از سه جزء اصلی تشکیل شده است که عبارتند از:

    • کابین که قسمت داخلی یخچال است و دارای عایق حرارتی است.
    • مدار تبرید از اجزای فرعی تشکیل شده است که عبارتند از تعمیر یخچال الجی کندانسور، کمپرسور، اواپراتور و منبسط کننده.
    • مدار الکتریکی و تعدادی دستگاه کنترل که وظیفه کارکرد یخچال را بر عهده دارند.تعمیر یخچال الجی

    در صورت بروز هر گونه خرابی در قطعات فوق، بهتر است با یک شرکت تعمیر و نگهداری یخچال در بهارستان تماس بگیرید، زیرا آنها با انواع و اقسام یخچال ها سروکار دارند و همچنین گاز فریون مسئول فرآیند خنک سازی را شارژ می کنند. به طور کلی داخل یخچال.تعمیر یخچال الجی

    تعمیرات 100 % در منزل شما

     
    تعمیرات در منزل شما
    تعمیرات در منزل شما

    تکنسین تعمیر یخچال بهارستان

    در صورت نیاز به نگهداری از یخچالی که در منازل و محل کار خود دارید، می توانید با یک تکنسین تعمیر یخچال با فوری تعمیر تماس بگیرید، زیرا او تمام ویژگی های مورد نظر هر مشتری را دارد و برای مقابله با تمام خرابی های یخچال به خوبی آموزش دیده است. 

    سیستم های خنک کننده، و او آخرین دستگاه ها و فن آوری ها را دارد که برای تشخیص عیب های شخص ثالث قابل مشاهده است، و این آخرین علم است، پس اگر شکایت دارید، خانم، یخچالی که شما دارید به اندازه شما کارآمد نیست. پس با بهترین تکنسین تعمیر یخچال در بهارستان تماس  بگیرید، زیرا او به درستی با این موضوع برخورد می کند و شما را از تمام آسیب های ناشی از برخورد با شرکت هایی که تجربه قبلی ندارند نجات می دهد.

     

    چگونه بفهمم که کمپرسور یخچال نیاز به تعمیر و نگهداری دارد؟

    اگر کمپرسور در یخچال فرسوده شده باشد، احتمالاً زیاد می چرخد ​​یا متوجه مشکلاتی مانند فساد مواد غذایی به دلیل خنک نشدن کافی خواهید شد.تعمیر یخچال الجی.

     

    چگونه کنترل پنل یخچال را ریست کنم؟

    در یخچال های مدرن و دیجیتال یک تراشه الکترونیکی و یک برد کنترل وجود دارد، سعی کنید با قطع برق یخچال برای مدتی، برد کنترل را ریست کنید. به طور خلاصه، یخچال را از برق بکشید یا آن را به مدت 30 ثانیه در مدار شکن خاموش کنید تا کنترل دوباره تنظیم شود.

    برای برفک زدایی یخچال اینجا کلیک کنید.

    برای نگهداری یخچال اینجا کلیک کنید.

    برای دیدن ارورهای یخچال الجی اینجا کلیک کنید.

    علائم خالی شدن گاز یخچال فریزر

    برخی از علائم وجود دارد که نشان می‌دهد یخچال نشت گاز دارد. این موارد عبارتند از:

    1. خنک نشدن موادغذایی داخل یخچال

    این مورد اولین و مهم‌ترین نشانه مشکل نشتی یخچال است. زمانی که یخچال شروع به نشت مبرد می‌کند، توانایی آن در خنک نگه داشتن موادغذایی به طور جدی تحت تأثیر قرار می‌گیرد و نمی‌تواند محتویات خود را خنک نگه دارد.

    10 علت سرد نکردن یخچال و یخ نزدن فریزر + ارائه راهکار

    علت سرد نکردن یخچال منظور از سرد نکردن یخچال، حالتی است که دستگاه کار می‌کند […]تعمیر یخچال الجی

    2. افزایش مصرف انرژی و بالا رفتن قبض برق

    زمانی که یخچال دچار مشکل نشتی می‌شود، به طور ناگهانی شروع به تقاضای انرژی بیشتری می‌کند و منجر به افزایش ناگهانی قبض برق خواهد شد.

    3. یکسره کار کردن موتور یخچال

    هنگامی که گاز شروع به نشت می‌کند و دمای داخلی یخچال شروع به بالا رفتن می‌کند، کندانسور و کمپرسور یخچال به کار خود ادامه داده و از مبرد استفاده می‌کنند تا دما را به سطح مطلوب عادی برسانند.

    در صورت نشت مبرد، موتور مجبور می‌شود برای جبران مقدار ناکافی مبرد، بیش از حد معمول کار کند. این فشار بیش از حد به موتور وارد می‌کند و ممکن است موجب آسیب به موتور شود.

    علت خاموش نشدن یخچال: چرا یخچال یکسره کار می کند؟

    دلایل خاموش نشدن و یکسره کار کردن یخچال فریزر 10 علت رایج وجود دارد که […]تعمیر یخچال الجی

    4. استشمام بوی غیرعادی و عجیب

    فریون و مبردهای مختلف دیگر نوعی بوی کپک زدگی متصاعد می‌کنند. استنشاق گاز می‌تواند منجر به سردرد، حالت تهوع، میگرن و … شود. به همین دلیل توصیه می شود در صورت استشمام بوی غیرعادی، برای عیب یابی یخچال و رفع مشکل اقدام کنید.

    توجه :

    برای اینکه محل دقیق نشتی را بیابید، می‌توانید به کمک مقداری کف یا با ریختن محلول مایع ظرفشویی و آب روی قسمت مشکوک به نشتی، به دنبال این باشید که آیا حبابی تشکیل می‌شود یا خیر؟ در صورتی که حباب‌های ریز را مشاهده کردید، بدین معناست که نشتی وجود دارد و باید برای رفع آن اقدام کنید.تعمیر یخچال الجی

     
    شارژ گاز در منزل
    شارژ گاز در منزل

    نحوه تشخیص نشتی گاز یخچال (چگونه بفهمیم گاز یخچال تمام شده است؟)

    نحوه تشخیص نشت گاز یخچال در برخی موارد به سادگی ممکن است. مخصوصا اگر هنگام ذوب برفک‌ها یا حمل و نقل، آسیبی به دستگاه وارد کنید، متوجه بوی شیمیایی گاز و صدای آن به هنگام خروج تحت فشار از سیستم خواهید شد.تعمیر یخچال الجی

    اما اگر پس از مدتی به سراغ یخچال برویم، چگونه بفهمیم گاز یخچال تمام شده یا یخچال گاز خالی کرده است؟

    • در مدل‌های قدیمی یخچال فریزر، گاز موجود در سیستم فریون است که از نوع گازهای CFC بوده که خطرناک و برای محیط زیست بسیار مضر است و به تخریب لایه اوزون کمک می‌کند.
    • در صورتی که از مدل‌های قدیمی یخچال استفاده می‌کنید، تشخیص نشت گاز فریون راحتتر است، زیرا بوی نامطبوعی دارد که با اکسیژن متفاوت است.
    • در مدل‌های امروزی یخچال، از گاز R134a استفاده می‌شود که نسبت به گازهایی مثل فریون برای محیط زیست و همچنین در کل خطر کمتری دارد.
    • البته برای کار کردن با آنها کماکان باید با احتیاط و مراقبت‌های ایمنی عمل شود .تعمیر یخچال الجی

    علت نشتی گاز یخچال فریزر

    1. جابجایی نادرست یخچال

    اگر یخچال خود را جا به جا کرده و در حین انتقال، کمپرسور و لوله‌ها آسیب دیده باشند، ممکن است به این سیکل بسته آسیب وارد کرده باشید و سبب نشتی گاز یخچال شده باشید.تعمیر یخچال الجی

    2. آسیب به لوله های مبرد

    برخی از افراد برای رفع برفک‌ها و یخ زدگی‌های یخچال، به اشتباه با چاقو یا یک شی نوک تیز شروع به کندن برفک‌ها و یخ‌ها می‌کنند.تعمیر یخچال الجی

    این کار بسیار خطرناک و کاملا اشتباه است، زیرا امکان برخورد به لوله‌های مبرد در ناحیه فریزر و سوراخ کردن آنها وجود دارد که ممکن است منجر به خسارت زیادی برای شما و تعویض کلی فریزر یخچال شود.

    در این مواقع، معمولا سوراخ‌های ریز و درشتی که ممکن است در لوله‌های حاوی گاز یا در خود کمپرسور به وجود آمده باشند، موجب خروج گاز و نشت شوند.تعمیر یخچال الجی

     

    3. فرسودگی و کهنه بودن لوله ها

    در صورت از لوله‌های بی کیفیت، وارد شدن ضربه به لوله‌ها، ترک، شکستگی و فرسودگی لوله‌ها نیز می‌توانیم شاهد نشت گاز از یخچال باشیم. در صورتی که لوله‌های یخچال کهنه شده یا آسیب دیده اند، می‌بایست برای تعویض آنها اقدام کنید.تعمیر یخچال الجی

    4. نصب نادرست شیرها و اتصالات یخچال

     

    بررسی مشکل نشت گاز از یخچال

    برای آگاهی بیشتر کاربران علت نشت گاز و نشانه‌های نشت در جدول زیر گردآوری شده است:

    سوال جواب
    نشت گاز از یخچال چه علائمی دارد؟ 1. خنک نشدن موادغذایی
    2. کار کردن مداوم کمپرسور
    3. افزایش ناگهانی قبض برق
    علت نشتی گاز یخچال چیست؟ 1. ترک، سوراخ یا پوسیدگی لوله‌ها
    2. وارد شدن ضربه به لوله‌ها
    3. تمیز کردن یخچال با ابزار تیز
    چگونه مشکل نشتی گاز یخچال را رفع کنیم؟ برای عیب یابی و رفع این مشکل بهتر است از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.تعمیر یخچال الجی
    چگونه از خالی شدن گاز یخچال جلوگیری کنیم؟

    1. هنگام جابجایی یخچال نکات ایمنی را رعایت کنید.
    2. از ابزار تیز برای تمیز کردن یخچال استفاده نکنید.
    3. لوله های پشت یخچال را هر چند وقت یکبار تمیز کنید.تعمیر یخچال الجی

     

    چرا اواپراتور یخچال برفک می زند ؟

    1 -وقتی یخچال در محل گرم و مرطوب قرار دارد و با هر بار باز کردن درب حجم زیادی رطوبت وارد دستگاه می شود 
    2 -لاستیک های درب یخچال خراب هستند .
    3 -سیستم دیفراست ( سنسور دیفراست .ترموفیوز و المنت ) باید تست شود.تعمیر یخچال الجی
     

    دلایل سرد نکردن یخچال فریزر

    تنظیم نبودن دمای یخچال

    گاهی علت سرد نکردن یخچال فریزر، صرفا تنظیم نبودن دمای یخچال است. شما می توانید به کمک کلیدها و صفحه دیجیتال دمای یخچال فریزر را تنظیم کنید.

    وجود مانع و عدم گردش هوا

    داخل یخچال فریزرها از دریچه ها و فن هایی وجود دارند که وظیفه گردش هوا در داخل محفظه یخچال را عهده دارند. اگر شما مواد غذایی را در مقابل این فن‌ها و دریچه‌ها قرار دهید، گردش هوا به درستی اتفاق انجام نمی گیرد و دمای یخچال یکنواخت می ماند و سرد نمی شود.تعمیر یخچال الجی

    خراب شدن برد الکتریکی

    از دلایل دیگر سرد نشدن یخچال، خرابی برد الکترونیکی است. این قطعه فعالیت تمام قسمت های یخچال را برعهده دارد، و خرابی برد یخچال سبب می شود که سرمای کافی به یخچال نرسد.

    وجود مقدار زیاد مواد غذایی داخل یخچال

    اگر مقدار مواد غذایی که داخل یخچال قرار می دهید، از ظرفیت مجاز بیشتر شود هیچ گردش هوای سردی داخل یخچال ایجاد نمی شود و به کمپرسور فشار وارد می‌شود ، و در نتیجه باعث گرم شدن داخل یخچال می شود.تعمیر یخچال الجی

    ایراد لاستیک دور درب یخچال

    اگر لاستیک درب یخچال شل یا کنده شود باعث می شود که درب از یخچال جدا شود و یا درب به درستی بسته نشود، دمای داخل یخچال یکنواخت نمی ماند و هوای سرد از دستگاه خارج شده و باعث گرم شدن داخل یخچال می شود.

    کثیف بودن لاستیک دور درب

    کثیفی لاستیک درب نیز می‌تواند باعث سرد نشدن یخچال شود. به مرور زمان، لاستیک‌های درب کثیف می‌شوند و سبب می شوند که درب به درستی بسته نشود.

    کثیف بودن کویل‌ های کندانسور

    کویل‌های کندانسور در پشت یخچال قرار گرفته اند و اگر زمانی آن ها کثیف شوند، یخچال به درستی نمی تواند سرد شود. یکی از ساده‌ترین موارد این است که حداقل هر شش ماه یک بار آن را بیرون بکشید و سیم پیچ‌های کندانسور را تمیز کنید.تعمیر یخچال الجی.

    تراز نبودن یخچال

    یخچال‌ها برای اینکه بتوانند به درستی کار کنند باید تراز باشند. اگر یخچال تراز نباشد، ممکن است درب یخچال به درستی بسته نشود و در نتیجه داخل یخچال سرمای کافی نداشته باشد.شما با تراز کردن آن روی سطح زمین می توانید مشکل را برطرف کنید.

    کم شدن گاز یخچال

    یکی از شایع‌ترین دلایل سرد نشدن یخچال می تواند از نشتی یا کمبود گاز باشد. برای برطرف کردن این مشکل شما باید از تعمیرکاران حرفه ای و مجرب کمک بگیرید.

    خرابی ترموستات یا سنسور محیطی

    تنظیم دمای یخچال به کمک ترموستات و سنسور محیطی انجام می گیرد. و مسلما خرابی این دو آیتم سبب گرم شدن فضای داخل یخچال و یکسره کار کردن یخچال و نهایتا ممکن است باعث سوختن کمپرسور شود.

    خرابی رله و کمپرسور

    کمپرسور وظیفه ی تبدیل گاز به مایع را در یخچال دارد و اگر زمانی کمپرسور یا رله آن خراب شود، موتور نمی‌تواند کار خود را به درستی انجام دهد و در این صورت یخچال دیگر نمی‌تواند به درستی خنک شود و باعث گرم شدن یخچال می شود.

    خراب بودن فن اپراتور

    وظیفه فن اپراتور این است که سرما را از قسمت فریزر به داخل یخچال هدایت می کند و در صورت خرابی فن یخچال سرمایش کافی را نخواهد داشت.

    قرار دادن یخچال در جای نامناسب

    اگر یخچال در یک محیط نامناسب دمایی قرار بگیرد، توان خنک کنندگی آن تحت تاثیر قرار می گیرد. اگر فضای قرار گیری یخچال گرم یا سرد باشد به اصطلاح یخچال گیج می شود و نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

    علت گرم شدن یخچال فریزر 

    یکی از مشکلات رایجی که برای یخچال فریزر ممکن است ایجاد شود و علت سرد نکردن یخچال فریزر باشد، مشکل گرم شدن یخچال فریزر است. اگر یخچال فریزر شما گرم شده و داخلش سرما ندارد یک کد خطا مخصوص روی صفحه نمایشگر یخچال ایجاد می شود. در این مواقع شما ابتدا باید کمپرسور یخچال خود را بررسی کنید.

    اگر چندین سال است که از یخچال خود استفاده می‌کنید، و کمپرسور آن صدای زیادی دارد و همیشه هم داغ است به احتمال زیاد مشکل گرم شدن داخل یخچال می تواند از کمپرسور باشد، بایستی نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

    از دیگر قطعاتی که درجه حرارت داخل یخچال را تنظیم می کند ترموستات است و در صورتی که دستور روشن شدن کمپرسور و موتور را ارسال نکند، باعث گرم شدن فضای داخل یخچال و همچنین خراب شدن یخساز نیز می شود.

    همچنین اگر زمانی گاز یخچال تمام شود می تواند باعث گرم شدن فضای داخل یخچال شود. علاوه بر موارد ذکر شده خرابی فن هم باعث گرم شدن داخل یخچال فریرز دوو می شود‌. در این صورت نیاز به تعمیر یخچال فریزر  پیدا می کنید.

    دلیل خنک نشدن یخچال فریزر اسنوا

    از مشکلات عمده ای که ممکن است برای یخچال فریزر اسنوای شما ایجاد شود و علت سرد نکردن یخچال فریزر باشد، خنک نشدن داخل یخچال می باشد. دلایل متعددی وجود دارد که سبب ایجاد این مشکل در یخچال فریزرهای اسنوای می شود.

    وجود این مشکل می تواند ناشی از خرابی برد الکترونیکی یخچال، خرابی ترموستات، خرابی کمپرسور یا خرابی در قسمت کندانسور و… باشد. شما برای برطرف شدن این مشکل و تعمیر یخچال فریزر خود باید از تعمیرکاران و تکنسین های ماهر و مجرب کمک بگیرید.

    تعمیر یخچال فریزر و حل مشکل سرد نکردن آن

    یکی از دلایل وجود بوی بد در یخچال می تواند استاندارد نبودن دمای داخل یخچال باشد. برای تعمیر یخچال فریزر و حل مشکل سرد نکردن آن ابتدا باید مشکل و علت سرد نکردن یخچال فریزر را شناسایی کرده و سپس نسبت به رفع آن مشکل بپردازید. دلایل زیادی برای ایجاد این مشکل وجود دارند، از جمله این موارد می توان به خرابی کمپرسور، خرابی کندانسور و خرابی بُرد الکترونیکی و خرابی فن و … اشاره کرد. اصلی ترین علت این مشکل خرابی کمپرسور و برد الکترونیکی یخچال می باشد.

    کمپرسور در واقع قلب یخچال می باشد و برای رفع مشکل و تعمیر یخچال فریزر شما ابتدا باید از سالم بودن کمپرسور یخچال خود مطمئن شوید و سپس سایر موارد را بررسی کنید.  با نیروی کار متخصص و با تجربه ی خود آماده ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر در تبریز در خدمت شما عزیزان می باشد و تمام مشکلات یخچال فریزر را در سریع ترین زمان ممکن برطرف می سازد.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!